Voor Overdekunst is een website, logo, huisstijl en folder ontwikkeld. Het logo is toegepast op een visitekaartje, briefpapier en vervolgpapier.
In opdracht van Max Retail is de hernieuwde huisstijl vormgegeven voor EKG (Eigenhuis Keuken Groep). Zo ook de grafische elementen van de beurstand 2011.
In opdracht van Max Retail is de hernieuwde huisstijl vormgegeven voor EKG (Eigenhuis Keuken Groep). Een kleine greep uit de huisstijlelementen wordt weergegeven.
In opdracht van Max Retail is de hernieuwde huisstijl voor Eigenhuis Keukens vormgegeven. Het bestaande logo is toegepast op o.a.formulieren, mappen, kaarten, enveloppen, etc...
In opdracht van A.W. Bruna Uitgevers is het omslag vormgegeven van 'We weten wie je bent' van auteur Arnoud Groot. De vormgeveing van het binnenwerk volgt nog.
NL-kamperen promoot kamperen in eigen land, zowel in het hoogseizoen als in het voor- en naseizoen. HOOP WERK heeft de website en huisstijl vormgegeven. De website is van een prettig werkend CMS voorzien door DeeWeeDee.
NL-kamperen vormt een platform op internet. De website promoot kamperen in eigen land, zowel in het hoogseizoen als in het voor- en naseizoen. HOOP WERK heeft voor NL-kamperen de website, huisstijl- en promotie-elementen vormgegeven.
NL-kamperen vormt een platform op internet. De website promoot kamperen in eigen land, zowel in het hoogseizoen als in het voor- en naseizoen. HOOP WERK heeft voor NL-kamperen de website en huisstijl vormgegeven.
In opdracht van A.W. Bruna Uitgevers is het boek 'Kies je doelgroep' van de auteur Erno Hannink vormgegeven. Dit boek is in lijn gemaakt van het boek 'Laat de klant naar jou komen', welke ook vormgegeven is door HOOP WERK.