Het boek 'Laten we wel-zijn!' is vormgegeven in opdracht van Eddie van der Wereld. Het boek is een full-colour uitgave.
Het boek 'Waarom de meeste mensen nooit zelfvertrouwen zullen krijgen...' is vormgegeven in opdracht van Eddie van der Wereld. Het is een fullcolour uitgave.
Voor Christengemeente Goede Haven is een logo ontwikkeld. Deze is toegepast op onder andere briefpapier, een visitekaartje, enveloppen en een folder.
Voor Overdekunst is een website, logo, huisstijl en folder ontwikkeld. Voor deze website is een CMS op maat gemaakt door DeeWeeDee Dynamic Web Development.
In opdracht van A.W. Bruna Uitgevers is het omslag vormgegeven van 'We weten wie je bent' van auteur Arnoud Groot. De vormgeveing van het binnenwerk volgt nog.
In opdracht van A.W. Bruna Uitgevers is het boek 'Kies je doelgroep' van de auteur Erno Hannink vormgegeven. Dit boek is in lijn gemaakt van het boek 'Laat de klant naar jou komen', welke ook vormgegeven is door HOOP WERK.
In opdracht van A.W. Bruna Uitgevers heeft HOOP WERK het boek 'Werken Nieuwe Stijl' van de auteur Bas van de Haterd vormgegeven. Dit boek heeft een zwart-wit binnenwerk en een hard-cover omslag.
In opdracht van A.W. Bruna Uitgevers heeft HOOP WERK het boek 'Slimmer werken vanaf nu!' van de auteur Anja Wassenaar vormgegeven. Het boek is tevens voorzien van illustraties van Danja Schaap.
Voor kunstenares Mini van Dijk heeft HOOP WERK een rustige, overzichtelijk website vormgegeven. De website is van een prettig werkend CMS voorzien door DeeWeeDee.