In opdracht van Max Retail is de hernieuwde huisstijl voor Eigenhuis Keukens vormgegeven. Het bestaande logo is toegepast op o.a.formulieren, mappen, kaarten, enveloppen, etc...
NL-kamperen vormt een platform op internet. De website promoot kamperen in eigen land, zowel in het hoogseizoen als in het voor- en naseizoen. HOOP WERK heeft voor NL-kamperen de website en huisstijl vormgegeven.
Eddie van der Wereld is internationaal trainer, coach, auteur van diverse boeken en creator van diverse cd’s en online trainingen. Voor de Dol-fijntjes serie heeft HOOP WERK een beeldmerk gemaakt voor zowel de boeken als de cd's.
Dynamic Web Development is een jong en ambitieus bedrijf, dat zich bezig houdt met vooral PHP en MYSQL om het voor de bezoeker en ook de webmaster zo gemakkelijk mogelijk te maken. HOOP WERK heeft de huisstijl vormgegeven, bestaande uit een logo, visitekaartje, briefpapier en een envelop.
HOOP WERK heef het logo van Hoveniersbedrijf van Ham vormgegeven. De toepassing van het logo op huisstijlelementen is uitgevoerd door derden.
In opdracht van Max Retail is de huisstijl voor KeukenFlow vormgegeven. Doelgroep: jonge vrouwen. Uitgangspunt: vrolijk, hip, fris! Er zijn diverse huisstijl- en promotie-elementen en een brochure vormgegeven.
Natuurgeneeskundige praktijk 'In Balans' is gespecialiseerd in voetreflextherapie. Voor deze praktijk is een logo, visitekaartje en folder gerealiseerd. Tevens is er een website gereailseerd. Uitgangspunt: gebruik van het schilderij.
Nieuwe huisstijl voor ART District bestaande uit een logo, visitekaartjes, briefpapier en enveloppe. Met een collectie van rond de 500 originele kunstwerken van 60 nationaal en internationaal bekende kunstenaars, is ART District toonaangevend in de wereld van de betaalbare kunst. ART District heeft geen replica's en zeefdrukken maar zuiver originele kunstwerken voor een betaalbare prijs.
In opdracht van Ella Arps, marktbewerking advies is een logo, visitekaartje en briefpapier gerealiseerd.