Hoop werk
1-goedehaven-folder

Folder voor Goede Haven

25 januari 2012

Voor Christengemeente Goede Haven is een logo, huisstijl en folder ontwikkeld. De drieluik folder wordt wikkel gevouwen.

Bekijk project >

1-overdekunst-website

Website Overdekunst

25 januari 2012

Voor Overdekunst is een website, logo, huisstijl en folder ontwikkeld. Voor deze website is een CMS op maat gemaakt door DeeWeeDee Dynamic Web Development.

Bekijk project >

1-overdekunst-huisstijl

Logo + huisstijl Overdekunst

25 januari 2012

Voor Overdekunst is een website, logo, huisstijl en folder ontwikkeld. Het logo is toegepast op een visitekaartje, briefpapier en vervolgpapier.

Bekijk project >

1-bestickering-stand-ekg

Grafische elementen EKG bouwbeurs

21 januari 2012

In opdracht van Max Retail is de hernieuwde huisstijl vormgegeven voor EKG (Eigenhuis Keuken Groep). Zo ook de grafische elementen van de beurstand 2011.

Bekijk project >

1-huisstijl-ekg

Huisstijl aanpassing EKG

21 januari 2012

In opdracht van Max Retail is de hernieuwde huisstijl vormgegeven voor EKG (Eigenhuis Keuken Groep). Een kleine greep uit de huisstijlelementen wordt weergegeven.

Bekijk project >

1-huisstijl-eigenhuiskeukens

Huisstijl Eigenhuis Keukens

21 januari 2012

In opdracht van Max Retail is de hernieuwde huisstijl voor Eigenhuis Keukens vormgegeven. Het bestaande logo is toegepast op o.a.formulieren, mappen, kaarten, enveloppen, etc...

Bekijk project >

1-we-weten-wie-je-bent

Boek We weten wie je bent

13 januari 2011

In opdracht van A.W. Bruna Uitgevers is het omslag vormgegeven van 'We weten wie je bent' van auteur Arnoud Groot. De vormgeveing van het binnenwerk volgt nog.

Bekijk project >

1-nl-kamperen-site

Website voor NL-kamperen

04 juni 2010

NL-kamperen promoot kamperen in eigen land, zowel in het hoogseizoen als in het voor- en naseizoen. HOOP WERK heeft de website en huisstijl vormgegeven. De website is van een prettig werkend CMS voorzien door DeeWeeDee.

Bekijk project >

1-nlkamperen-promotie

Poster en flyers voor NL-kamperen

04 juni 2010

NL-kamperen vormt een platform op internet. De website promoot kamperen in eigen land, zowel in het hoogseizoen als in het voor- en naseizoen. HOOP WERK heeft voor NL-kamperen de website, huisstijl- en promotie-elementen vormgegeven.

Bekijk project >