Hoop werk
1-overdekunst-huisstijl

Logo + huisstijl Overdekunst

25 januari 2012

Voor Overdekunst is een website, logo, huisstijl en folder ontwikkeld. Het logo is toegepast op een visitekaartje, briefpapier en vervolgpapier.

Bekijk project >

1-bestickering-stand-ekg

Grafische elementen EKG bouwbeurs

21 januari 2012

In opdracht van Max Retail is de hernieuwde huisstijl vormgegeven voor EKG (Eigenhuis Keuken Groep). Zo ook de grafische elementen van de beurstand 2011.

Bekijk project >

1-huisstijl-ekg

Huisstijl aanpassing EKG

21 januari 2012

In opdracht van Max Retail is de hernieuwde huisstijl vormgegeven voor EKG (Eigenhuis Keuken Groep). Een kleine greep uit de huisstijlelementen wordt weergegeven.

Bekijk project >

1-huisstijl-eigenhuiskeukens

Huisstijl Eigenhuis Keukens

21 januari 2012

In opdracht van Max Retail is de hernieuwde huisstijl voor Eigenhuis Keukens vormgegeven. Het bestaande logo is toegepast op o.a.formulieren, mappen, kaarten, enveloppen, etc...

Bekijk project >

1-we-weten-wie-je-bent

Boek We weten wie je bent

13 januari 2011

In opdracht van A.W. Bruna Uitgevers is het omslag vormgegeven van 'We weten wie je bent' van auteur Arnoud Groot. De vormgeveing van het binnenwerk volgt nog.

Bekijk project >

1-nl-kamperen-site

Website voor NL-kamperen

04 juni 2010

NL-kamperen promoot kamperen in eigen land, zowel in het hoogseizoen als in het voor- en naseizoen. HOOP WERK heeft de website en huisstijl vormgegeven. De website is van een prettig werkend CMS voorzien door DeeWeeDee.

Bekijk project >

1-nlkamperen-promotie

Poster en flyers voor NL-kamperen

04 juni 2010

NL-kamperen vormt een platform op internet. De website promoot kamperen in eigen land, zowel in het hoogseizoen als in het voor- en naseizoen. HOOP WERK heeft voor NL-kamperen de website, huisstijl- en promotie-elementen vormgegeven.

Bekijk project >

1-nlkamperen-huisstijl

Huisstijl NL-kamperen

04 juni 2010

NL-kamperen vormt een platform op internet. De website promoot kamperen in eigen land, zowel in het hoogseizoen als in het voor- en naseizoen. HOOP WERK heeft voor NL-kamperen de website en huisstijl vormgegeven.

Bekijk project >

1-kies-je-doelgroep

Kies je doelgroep

04 juni 2010

In opdracht van A.W. Bruna Uitgevers is het boek 'Kies je doelgroep' van de auteur Erno Hannink vormgegeven. Dit boek is in lijn gemaakt van het boek 'Laat de klant naar jou komen', welke ook vormgegeven is door HOOP WERK.

Bekijk project >